My students filled out the questionnaire for the logo and poster selection of our project
Sacide ARITÜRK - SIHHİYE ABDULLAH AKBAŞ İLKOKULU
Projemiz için logo ve afiş seçimi başladı.eTwinning Konya sayfasındaki paylaşımım https://m.facebook.com/groups/378145922597561/permalink/1052981721780641/


Yorumlar
Yorum Gönder